شرکت ایمن معدن مولد

شرکت ایمن معدن مولد فعالیت های بسار مفید و جهانی در زمینه برد دیزل ژنراتور و .. می باشد

شرکت ایمن معدن مولد

شرکت ایمن معدن مولد فعالیت های بسار مفید و جهانی در زمینه برد دیزل ژنراتور و .. می باشد

  • ۰
  • ۰

قیمت برد دیزل ژنراتور به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اینجا برخی از عواملی که بر قیمت برد دیزل ژنراتور تاثیرگذار می باشد را ذکر خواهیم کرد.

دیزل ژنراتور و قیمت برد دیزل ژنراتور

وقتی نوبت به انتخاب برد دیزل ژنراتور می رسد ، گزینه های زیادی دارید که قیمت برد دیزل ژنراتور بسته به انتخاب شما متفاوت می شود.
دو نوع دیزل ژنراتور وجود دارد.که قیمت برد دیزل ژنراتور در آن ها متفاوت است البته ممکن است به نظر یک مقدار محدود باشد اما اینطور نیست. از بین این دو نوع، تعدادی از ژنراتورها وجود دارند که می توانند نیازهای شما را تأمین کنند، خواه به دنبال یک ژنراتور دیزلی قابل حمل کوچک برای خانه باشید یا یک سازمان بزرگ که قیمت برد دیزل ژنراتور در هر کدام از آن ها متفاوت است.

 دو نوع دیزل ژنراتور:
ژنراتورهای قاب باز
ژنراتورهای دیزلی قاب / عایق صوتی (بی صدا)

قیمت برد دیزل ژنراتور در هر کدام از این مدل ها متفاوت است.

ژنراتورهای دیزل قاب باز

ژنراتورهای دیزلی با قاب باز کاملاً قدیمی هستند. آنها اولین نوع دیزل ژنراتورها بودند. این بدان معنا نیست که کارآیی کمتری دارند. نه، آنها به همان اندازه کارآمد هستند که نوع دیگر هستند. آنها حتی در مقایسه با ژنراتورهای بی صدا ارزان تر هستند. قیمت برد دیزل ژنراتور در آنها نیز ارزان تر است.

با این حال، قاب های باز صدای زیادی ایجاد می کنند و برای استفاده در مناطق مسکونی مناسب نیستند. این احتمالاً تنها تفاوت بین این ژنراتورها است.

ژنراتورهای دیزلی قاب / عایق صوتی (بی صدا)

این نوع ژنراتور دارای تمامی خصوصیات یک ژنراتور باز است اما دارای یک پوشش اضافی نیز می باشد که ضد صدا است. از این رو ، این نوع ژنراتور بی سر و صدا اجرا می شود و می توان از آنها در نزدیکی خانه ها استفاده کرد. که قیمت برد دیزل ژنراتور در آنها بیشتر است.

قیمت برد دیزل ژنراتور می تواند بسته به نوع ژنراتور و قدرت آن متفاوت باشد هرچه قدرت و توان یک ژنراتور افزایش یابد به برد ژنراتور پر قدرت تری نیاز می باشد از این رو قیمت برد دیزل ژنراتور نیز بیشتر می شود.

قیمت برد دیزل ژنراتور می تواند با توجه به دو نوع ذکر شده متفاوت باشد هر کدام از این انواع برای مصارف گوناگون از جمله مصارف خانگی یا صنعتی استفاده می شود که بسته به نوع مصرفی خانگی یا صنعتی قیمت برد دیزل ژنراتور متفاوت است.

همچنین قیمت برد دیزل ژنراتور با توجه به نمایشگر استفاده یا نشده در آن ها می تواند متفاوت باشد بعضی از انواع ژنراتورها از نمایشگر استفاده نمی کنند این می تواند عامل تاثیرگذاری بر قیمت برد دیزل ژنراتور باشد همچنین نمایشگرها نیز می تواند بسته به سایز متفاوت باشد که این نیز بر قیمت برد دیزل ژنراتور تاثیرگذار خواهد بود.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت برد دیزل ژنراتور تاثیرگذار خواهد بود شاخصه های برد ژنراتورها هستند بعضی از این انواع می توانند با توجه به تنظیمات دلخواه شما بر کنترل آن ها زنگ هشدار داشته باشند که بسته به آن عوامل هشدار دهند که این خود بر قیمت برد دیزل ژنراتور تاثیرگذار خواهد بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی