شرکت ایمن معدن مولد

شرکت ایمن معدن مولد فعالیت های بسار مفید و جهانی در زمینه برد دیزل ژنراتور و .. می باشد

شرکت ایمن معدن مولد

شرکت ایمن معدن مولد فعالیت های بسار مفید و جهانی در زمینه برد دیزل ژنراتور و .. می باشد

  • ۰
  • ۰

برد دیزل ژنراتور

برد دیزل ژنراتور با قدرت بالقوه بین 13.5 تا 715 کیلو وات، و نیز ژنراتورهای دیزلی در محدوده خرده فروشی طراحی شده اند که مطابق با مقررات بین المللی با ویژگی هایی برای راندمان بالا، مصرف کربن قابل اعتماد و انطباق جهانی با استانداردهای ضد زنگ طراحی شده اند. برد دیزل ژنراتور و ژنراتورهای قدرت نیز در طیف گسترده ای از گزینه های انتخابی برای انطباق با نیازهای انرژی شما وجود دارد که باعث می شود انتخاب و نصب ساده باشد. دغدغه ما کشف قدرت طراحی شده برای طراحی نیازهای شما در رابطه با برد دیزل ژنراتور می باشد.

طرح های تولید و تولید کنندگان Cummins Generation یا برد دیزل ژنراتور  طراحی شده برای تهیه پشتیبان اضطراری، آماده به کار در زمان بحرانی، قدرت اولیه و یا پیک اصلاح به برنامه های کاربردی مانند مراقبت های بهداشتی، تاسیسات تصفیه آب و فاضلاب، تولید، تاسیسات دولتی، معدن و ساختمان های تجاری بزرگ.

مجموعه ژنراتورهای پرقدرت ما مثل برد دیزل ژنراتور توسط کنترل PowerCommand کنترل دیجیتال کنترل می شود که با سایر اجزای سیستم قدرت کلی متصل می شود و می توان به راحتی پیکربندی شده باشد. از مزیت ها برد دیزل ژنراتور می توان به  دارا بودن برق اضطراری و آماده به کار، قدرت نخست، قدرت توزیع شده،همگام سازی، مدیریت قدرت یک محصول را بر اساس عملکرد، ویژگی ها، قیمت و سبک انتخاب کنید.قیمت کنترلر ژنراتور مقرون به صرفه بوده است.

بررسی و توصیه های قابل اطمینان محصول این به این معنی است که ما به طور کامل هدفمند هستیم، در حالی که مدل هایی را پیشنهاد می کنیم که انتخاب های برجسته ای با نمرات بالا دارند. بسیاری از این توصیه ها به عنوان مدل های سفارشی تعیین می شوند، به این معنی که آنها ارزش استثنایی را ارائه می دهند. برد دیزل ژنراتور در واقع یک قطعه مهم برای دستگاه دیزل ژنراتور می باشد که از خرابی موتور دیزل جلوگیری می کند. می توان برد دیزل ژنراتور را به یک مورد خاص و قابل درک تشبیه کرد و آن مغر انسان می باشد که همه موارد را بررسی و هماهنگ می کند.

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی